Cum sa-ti distrugi un Macbook cu iStyle

Am un Macbook negru cumparat in USA care a functionat perfect timp de 3 ani de zile. Deoarece in ultimul timp se incalzea destul de tare am hotarat sa merg cu el la un service Apple pentru a curata ventilatoarele care deobicei strang foarte mult praf ingreunand racirea.

Am mers la iStyle Bucuresti unde pentru suma de 10 euro + TVA am putut curata computerul. Am lasat computerul in service de dimineata si l-am luat seara. Acum cei din service mi-a spus ca era foarte murdar si ca nu prea mai avea pasta de contact pe procesor dar ca acum au rezolvat totul.

Am verificat computerul care a pornit si nu parea sa aiba nici o problema.

Astazi in schimb dupa cateva minute de functionare s-a inchis si nu mai pornea. Astfel de probleme sunt in general legate de protectia computerului care atunci cand se incalzeste foarte tare se inchide automat pentru a proteja placa de baza si procesorul.

Am reusit dupa ceva timp sa-l repornesc si am verificat cu iStat Pro sa vad temperatura. Uimire maxima, ventilatorul nu mergea deloc.

Trebuie sa astept acum pana luni pentru a putea sa ma intorc la cei de la iStyle si sa le dau cu computerul in cap.

Exista o serie de probleme care puteau sa se intimple cand au curatat ventilatorul:

1. Au uitat sa-l reconecteze

2. Au stricat un senzor

3. Au stricat ceva la placa de baza

Ramane de vazut luni ce au stricat cu adevarat si daca au bunul simt sa isi recunoasca greseala.

Cu siguranta nu recomand nimanui service-ul iStyle si cu atat mai putin super oferta lor de garantie extinsa tip Apple Care care cu siguranta nu isi merita banii.

Daca curatarea unui ventilator ridica atatea probleme nici nu vreau sa imi imaginez ce poate sa se intimple la schimbarea unei placi de baza sau ceva mai complicat.

Update 1:

Am rulat  Apple Service Diagnostic Disc si am primit urmatoarea eroare: 4MOT/1/40000002Exhaust-0.

Ceea ce inseamna conform codului de eroare ca ventilatorul nu functioneaza.  Ramane sa vad luni daca este pentru ca cei de la iStyle nu l-au conectat corect sau mai rau l-au stricat.

Update 2:

Am fost luni cu computerul inapoi la iStyle si persoana care l-a curatat si-a cerut scuze deoarece a uitat sa conecteze ventilatorul. L-a rezolvat in 10 min cat am asteptat acolo. Sa zicem ca a fost un incident o simpla greseala umana la locul de munca si ca un astfel de lucru nu poate sa reflecte nivelul de service a celor de la iStyle. Acest lucru insa nu schimba faptul ca procesorul meu putea sa se prajeasca si nu cred ca iStyle ar fi schimbat placa de baza.

Post to Twitter

Despre Daniel Nanboe

Utilizator Mac din anul 1995, cu experienta in programe grafice, configurarea retelelor mixte Apple, Windows si Linux si utilizator de Mac OS X si Linux. In momentul actual este Directorul de creatie al firmei Hype si editor pentru Punctmac.ro.

12 Comments

  • 18/01/2011 | Permalink |

    si eu ma pregatesc sa-l duc pe al meu. se incaleste destul de tare cand rulez un video pe el sau un clip. am vazut ca nu sunt singurul care pateste asta.

  • Daniel Nanboe
    25/01/2011 | Permalink |

    Da este posibil sa fie doar mult praf. Acum dupa ce a fost curatat al meu nu a mai avut probleme de genul asta.

  • 04/02/2011 | Permalink |

    esti tu sigur ca stii ce e Apple sau cu ce se mananca Macbook???????????????sincer?eu cred ca esti un dobitoc care nu stie pe ce lume traieste,ca ai imbatranit degeaba Daniel……eu am de 3 ani Macbook,am avut si Macbook PRO si am idee de la ce se buleste un aparat,dar daca esti prost ca noaptea si-l futi aparatul ala la nesfarsit si-l dai dracu,atunci ce usor e sa te duci la amaratii aia din service si sa zici”ba,aia sunt de vina si nu eu”…….am avut parte de multi retarzi ca tine in jurul meu si chiar un prieten de-al meu le-a facut viata grea unora dintr-un service,nu mai stiu daca era tot acelasi service sau alta companie dar e asa de usor sa fii drac de om si asa de greu sa recunosti cand gresesti……..am ura pe jeguri d-astea ca voi….eu lucrez tot in domeniul relatii cu clientii,la o banca,ma rog,dau de multi basinosi ca tine mereu

  • Daniel Nanboe
    04/02/2011 | Permalink |

    Draga Ioana, daca citeai articolul vedeai ca problema a fost intradevar legata de cei de la iStyle si omul a recunoscut ca s-a grabit si nu a contectat ventilatorul dupa ce l-a curatat. Nu vad exact cum am distrus eu aparatul si am invinovatit serviceul. In alta ordine de idei nu cred ca din simplu motiv ca ai avut 2 mac-uri poti sa te consideri experta in domeniu, eu folosesc mac-ul din 1995 si stiu ca mai am inca mult de invatat.

    Pe de alta parte chiar imi pare rau de clientii acelei banci unde lucrezi si care trebuie sa lucreze cu tine. Faptul ca exista oameni care gresesc sau care sunt incapabili la locul de munca nu trebuie ascuns si consumatorul care nu isi cere drepturile este motivul pentru care astfel de oameni inca sunt angajati si primesc un salariu. Nu poti sa te superi ca lumea iti atrage atentia ca nu iti faci job-ul cum trebuie (vorbesc in general, sunt sigur ca nu este cazul tau la banca).

  • 25/07/2012 | Permalink |

    ok am inteles de la voi ca trebuia curatat ventilatorul.asa nu am facut si mi sa ars placa de baza zic cei de la istyle.eu nu prea am folosit acest leptop are 3ani si nu se incalzea f tare dar in functionare sa stins si nu mai porneste.ce e de facut? am dat pe el 5000 ron si acum trebe 2000 pe placa.pai unde ajung.am crezut ca e o firma buna si nu a intrat in protectie de caldura, nimic sa ars si gata. eu ce sa fac acum? Va ROG AJUTATI MA

  • 06/08/2012 | Permalink |

    Probabil Ioana este iubita vreunui Dorel de la Istyle….

  • 01/03/2014 | Permalink |

    Pentru Cristi: service-macbook.ro te ,reparatia placii de baza,piese si tot ce trebuie pentru macul tau.

  • Niculae Valentin
    20/07/2014 | Permalink |

    Poti intra pe SMARTFIX.RO si iti putem face mentenanta pe loc fara sa astepti dupa 1 zi pe alta sau mai rau cateva zile pentru o mentenanta . Servicii profesionale si deparolari macbook la preturi minime fara concurenta si intermediari .

  • 08/06/2015 | Permalink |

    Era culmea sa nu recunoasca si sa spuna ca nu e de la ei. Intr-un fel e de apreciat faptul ca au recunoscut si sunt convins ca daca s-ar fi ars placa de baza sau ceva de genul, nu ar fi avut de ales si ti-ar fi schimbat-o/ reparat-o. E bine ca s-a rezolvat si ca nu ai patit ceva mai rau.

  • 12/06/2015 | Permalink |

    Draga Ioana, ai un limbaj de tot c—-l !

  • 12/06/2015 | Permalink |

    sTIMATA iOANA CARE SUGI BANANA!

    Tu te vezi cum jignesti atataia oameni facandu-i jeguri?
    Cand te-ai spalat in urechi ultima data???
    Imputit-o care esti, care lucrezi la..banca?
    Cat ai stat pe sub birouri ca sa ajungi acolo?

  • 15/03/2016 | Permalink |

    Frate voi si cu reclamele voastre la serviceuri orice om informat stie ca singurele autorizate pt. apple sunt istyle si noumax, daca nu mai are garantie poate sa si-l repare si singur sau sa-l duca oriunde, probabil singuru lucru e ca nu-l mai poti da in magazinele autorizate care permit buy-back.

Spune-ti parerea

Adauga un comentariu mai jos sau adauga trackback de la site-ul tau. Poti sa te abonezi la aceste comentarii prin RSS

Adresa ta de mail nu este niciodata publica. Campuriile obligatorii sunt marcate cu *