Guy Kawasaki la Apple

Apple are in momentul de fata o problmea majora la capitolul PR. Pe langa faptul ca Jobs era un CEO foarte priceput si un invoator el era in primul rand un om de vanzari foarte bun.

Companie se afla intr-un moment in care are nevoie de o persoana care sa poata mentine activa imaginea companie si sa promoveze noile produse.

Guy Kawasaki poate sa fie aceasta persoana dupa parerea mea. Este unul dintre fostii angajati Apple care era responsabil de promovarea produselor Macintosh in 1984. El a fost seful departamentului de promovare Macintosh, evangelist cum se mai numesc acestia in companiile de software. Chiar si dupa plecarea lui din Apple a ramas convins de superioritatea produselor Apple promovand aceste produse de fiecare data cand avea ocazia.

 

Post to Twitter

Despre Daniel Nanboe

Utilizator Mac din anul 1995, cu experienta in programe grafice, configurarea retelelor mixte Apple, Windows si Linux si utilizator de Mac OS X si Linux. In momentul actual este Directorul de creatie al firmei Hype si editor pentru Punctmac.ro.